Toyota má v ČR za sebou rekordní půlrok. Zvýšila prodej nových osobních a lehkých užitkových vozů o 27 procent oproti stejnému období loňského roku na 5 823 vozů. To je dosud nejlepší výsledek za šest měsíců. Značka Toyota se zároveň posunula na 4. místo na trhu. K historicky nejlepším výsledkům přispěl i červen, kdy dealeři značky uzavřeli rekordních 2 196 objednávek. Je to o 570 objednávek více než v květnu.
Vedle tradičního bestselleru Toyota Corolla zaznamenala automobilka velký zájem o SUV RAV4 včetně hybridní verze, o hybridní Yaris i novinku Yaris Cross. Velký zájem byl rovněž o užitkové modely Proace a Proace City. „Potěšující je zejména růst zájmu o hybridní pohony. Ten chceme v létě ještě podpořit speciální edukativní kampaní," říká generální ředitel Toyota a Lexus ČR Martin Peleška a doplňuje: „Dalším příspěvkem k červnovému úspěchu je také bezproblémová skladová dostupnost vybraných modelů a dostatečné výrobní alokace se standardní dodací lhůtou.“ Prodeje podpořil i tradiční Toyota Víkend, který se uskutečnil na začátku června. Během dvou dnů prodejce značky navštívilo téměř 2 000 zájemců.
Stejně se dařilo i v poprodejních službách. V květnu i červnu Toyota zaznamenala rekordní obrat náhradních dílů v rámci jednoho měsíce. Na letní měsíce Toyota chystá opět cestovatelskou kampaň Počesku a jedním z hlavních taháků bude olympiáda v Tokiu. Toyota je globálním partnerem her i lokálním partnerem Českého olympijského výboru, a bude se tak podílet například na pořádání Olympijských festivalů v Praze a Brně. Zde bude mít svůj Toyota Skatepark, který připravuje ambasador značky, skater Maxim Habanec.