Značka Renault prodala v celém světě 901 500 vozidel, což představuje nárůst o 18,5 % oproti 1. pololetí roku 2020. K nárůstu došlo ve všech klíčových zemích. Podíl prodejů v Evropě dosahuje 59 %. V pěti hlavních evropských zemích (Francie, Německo, Španělsko, Itálie a Spojené království) představuje nyní podíl prodeje soukromým osobám 40 %, což je téměř o 2 procentní body více než v roce 2019, tedy v situaci před krizí.
V Evropě prodala značka Renault 532 161 vozidel (+ 13,2 %), což představuje 7 % podíl na trhu. Tento výsledek je podpořen velkým nárůstem prodejů osobních elektromobilů a elektrifikovaných osobních vozidel E-TECH (91 869 vozidel, tedy + 149 %). Ostatně s přibližně 20 000 objednávek za tři měsíce prodeje se Arkana úspěšně pohybuje v segmentu C. Na trhu užitkových vozidel, kde došlo k nárůstu o 42,3 %, zvýšil Renault svůj podíl na trhu o 0,4 bodu na 14,4 %. V klíčových zemích mimo Evropu zaznamenala značka Renault také růst díky úspěšnému zahájení prodeje nových modelů: Kiger v Indii (+ 86,6 %), Duster v Rusku (+ 36 %) a v Latinské Americe, kde došlo v Brazílii k nárůstu o 15,9 %.
Značka Dacia prodala 262 814 vozidel (+ 24,5 %), což je způsobeno hlavně úspěchem Nového Sandera. Dacia Spring, dostupný elektromobil, začíná velmi dobře s více než 15 000 objednávkami s předpokládaným dodáním v průběhu podzimu tohoto roku. Dacia pokračuje v obnově celého svého sortimentu: po Novém Sanderu a Novém Loganu na konci roku 2020 byl v červnu 2021 představen Nový Duster a na autosalónu v Mnichově představí značka v září svůj zcela nový polyvalentní sedmimístný rodinný model.
Značka LADA prodala v Rusku 200 219 vozidel (+ 51 %) a posiluje své první místo s 23 % podílem na trhu, což je nejlepší výsledek za posledních deset let. Mezi 10 nejvíce prodávanými vozidly v Rusku jsou čtyři modely LADY: na prvním místě je Granta (72 287 vozidel), na druhém místě je Vesta (57 031 vozidel) a v desítce je i NIVA s novým modelem Travel a novým Largusem, který byl na trh uveden v březnu.