BMW iX je připraveno k sériové výrobě a na světových silnicích se objeví v listopadu 2021. Nová technologická vlajková loď BMW Group kombinuje radost z jízdy bez lokálních emisí, sportovní agilitu a přesvědčivý dojezd s charakterem zaměřeným na udržitelnost. BMW iX se svým průkopnickým designem a interiérem zaměřeným na luxusní prostor ztělesňuje nové pojetí konceptu Sports Activity Vehicle (SAV).
Tento vůz byl od počátku navržen pro čistě elektrickou mobilitu a vznikl na souboru zcela nové generace techniky. Vyznačuje se revolučním přístupem v mnoha oblastech, například automatizované jízdy, ovládání, konektivity a digitálních služeb.
BMW iX bude na trh uvedeno ve dvou modelových variantách. Obě jsou vybaveny elektrickým pohonem všech kol, přičemž BMW iX xDrive50 (kombinovaná spotřeba elektřiny v cyklu WLTP: 23,0–19,8 kWh/100 km; emise CO2: 0 g/km) disponuje kombinovaným výkonem 385 kW/523 k a BMW iX xDrive40 (kombinovaná spotřeba elektřiny v cyklu WLTP: 22,5–19,4 kWh/100 km; emise CO2: 0 g/km) kombinovaným výkonem 240 kW/326 k. Hospodárnost technologie pohonu ve spojení s nejnovější technologií bateriových článků vede u BMW iX xDrive50 k dojezdu podle WLTP až 630 kilometrů a až 425 kilometrů v případě BMW iX xDrive40.
Konstrukce karoserie, konstrukční principy a naladění podvozku BMW iX jsou dokonale uzpůsobeny k propojení vynikajícího jízdního komfortu se sportovními jízdními vlastnostmi. Hliníkový prostorový rám s karbonovou strukturou Carbon Cage, jejíž výztuhy vyrobené z plastu vyztuženého uhlíkovými vlákny (CFRP) jsou použité na střeše, na bocích a zádi, vedou k inteligentní kombinaci materiálů, která zvyšuje tuhost a zároveň minimalizuje hmotnost. Pozitivní vliv na hospodárnost a dojezd mají rovněž vylepšené aerodynamické vlastnosti, jež přispívají k tomu, že součinitel odporu vzduchu vozu činí pouhých 0,25. Vysokonapěťová baterie umístěná nízko v podlaze vozu snižuje těžiště a spolu s rovnoměrným rozložením hmotnosti přispívá k lepší ovladatelnosti. Díky vyváženým jízdním vlastnostem působí BMW iX na silnici stabilně a pohodlně, ale zároveň je v něm jasně znát obratnost.